Bústia: Queixa a Font per la Mercè
Som usuàries habituals de la línia E4, i volem fer pública la nostra queixa pel pèssim servei ofert per l’empresa d’autobusos Font durant el dia de la Mercè, una situació que es repeteix de manera inadmissible des de l’any passat.
L’any passat ens van informar que hi hauria un autobús cada 30 minuts a partir de les 6:30 del matí. Malauradament, els conductors van rebre la instrucció que l’horari era d’un autobús cada hora, fet que va generar caos i malestar entre els usuaris durant tot el dia. A més, per acabar-ho d’adobar, quan vam intentar contactar amb l’empresa per resoldre la situació, ningú ens va atendre perquè, pel que sembla, s’havien agafat dia de festa.
Aquest any, en previsió de no repetir el desastre anterior, vam decidir contactar amb l’empresa prèviament. Ens van confirmar que, aquest cop sí, els autobusos circularien cada 30 minuts. Aquesta informació no només es va comunicar per telèfon, sinó que també es va reflectir en els rètols de les parades, dins dels autobusos, i fins i tot a la pàgina web oficial de l’empresa, on es va publicar el mateix document. Però, sorprenentment, el mateix error greu s’ha tornat a produir avui, dia de la Mercè. Els conductors han rebut instruccions diferents, d’un autobús cada hora, contradient així tota la informació que havíem rebut prèviament.
Com a usuaris, ens sentim ignorats i enganyats, i és lamentable constatar que l’empresa no ha pres cap responsabilitat ni ha fet cap esforç per rectificar a partir dels errors comesos l’any passat. Aquest tracte cap als viatgers és una vergonya i una mostra clara de la manca de respecte i compromís de l’empresa Font amb la seva pròpia comunitat.
Exigim que es prenguin les mesures adequades per solucionar aquesta situació i garantir que el servei sigui gestionat amb serietat i professionalitat en futures ocasions.
Berta Ferran Díaz i Maria Teresa Gómez Albujer
Article d’opinió. La REVISTA DE RIPOLLET no es solidaritza necessàriament ni es fa responsable de l’opinió dels col·laboradors