El Festival aragonès de Jotes posa fi a unes Festes del Pilar plenes d’activitats

El Centro Aragonés ha posat fi a les Festes del Pilar. Les celebracions, que han durat tres setmanes, han finalitzat el dia clau: el 12 d’octubre.
Els membres de l’entitat han omplert el matí de dissabte amb un repertori ple d’activitats: el chupinazo, la concentració de socis i simpatitzants a la seu del centre, una traca d’honor a la Verge del Pilar, la tradicional processó, l’ofrena també a la verge i la missa solemne aragonesa, presidida pel bisbe auxiliar de la Diòcesi de Terrassa, Mons. Salvador Cristau. Per últim, han rebut les autoritats, associacions, socis i simpatitzants amb vi d’honor i han organitzat el dinar de germanor.
L’acte que ha tancat les festes ha sigut el Festival aragonès de Jotes, al Teatre Auditori de Ripollet. El grup que s’ha encarregat d’amenitzar la tarda ha estat Aires de Albada de Saragossa, que compleix 20 anys des de la seva fundació. Balls, cant i interpretació instrumental han sigut els ingredients que han reviscut en el públic el tipisme i el folklore aragonès. A la mitja part s’ha sortejat una cistella de productes comuns de la comunitat autònoma.
.
.