El govern respon el comunicat de Decidim sobre les retribucions de l’AMB
La setmana passada Decidim va fer un comunicat informant que l’alcalde, Luís Tirado, rep de l’AMB 1.150€ en concepte d’assistència al Consell Metropolità i la Junta de Govern. Aquesta setmana arriba la resposta del PSC i ERC qualificant la crítica rebuda d’“hipòcrita i tramposa”.
Afirmen que Decidim no va explicar que els representants locals a l’AMB, l’alcalde Luís Tirado i el regidor d’ERC Roger Bayó reben les indemnitzacions “de la mateixa forma que des del 2015 fins el 2023 les va percebre el senyor José M. Osuna i, durant quatre anys també la senyora Pilar Castillejo” i que Tirado i Bayó també donen part dels seus ingressos als seus respectius partits.
Tanmateix assenyalen que el grup de Decidim a l’AMB va nomenar un càrrec de confiança malgrat haver-se mostrat contraris “a aquest tipus de càrrecs” i recorden que el govern local de Decidim a tenir va Castillejo i Mor “cobrant el 95% del sou de regidors al mateix temps que continuaven treballant a les seves respectives empreses”.
