Els autors locals presentaran les seves novetats editorials en un Sant Jordi diferent
Després d’un any sense poder gaudir de la Diada de Sant Jordi, que es va veure reduïda al món virtual, enguany torna la celebració d’aquesta data tan important. Els autors locals, uns dels grans protagonistes de la jornada, podran presentar les seves novetats editorials i trobar-se cara a cara amb els seus lectors.
Una mirada al procés de trànsit
Per escalfar motors, el dimecres 21 d’abril s’han programat dos presentacions de llibres. El primer serà a les 17.30h amb “L’economia social i solidària a Catalunya”, un llibre de Jordi Estivill i Ivan Miró. Una mica més tard, a les 19h, l’autora local Júlia Nonell presentarà “Trànsit”.
Totes dues presentacions es faran al pati del Centre Cultural. El funcionament serà similar a l’Obrim l’Estiu, hi haurà control d’aforament amb entrades limitades que caldrà reservar a partir del 19 d’abril a teatreauditoridelmercatvell.cat.
Sant Jordi amb veu de dona
El divendres 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, hi haurà quatre presentacions de novetats editorials locals, totes quatre d’autores ripolletenques. L’acte començarà a les 19h i comptarà amb la participació de Marta Carrasco, que presenta “Un missatge de la Pachamama”; Tamara Marín, que torna a la càrrega amb “Tres citas más una”, Mireia Hernández, que publica “Tú, mi camino; yo, tu destino” i Gemma Araujo, amb “Cuentos para mujeres que quieren cambiar el mundo”, un llibre il·lustrat per la també veïna Pintora de Somnis.
L’acte, inclòs dins del Ripolletres, també serà al pati del Centre Cultural i caldrà reservar les entrades a partir del 19 d’abril.
El llibre dels 25 anys de l’AETMV
La darrera presentació literària per Sant Jordi correrà a càrrec de l’Associació d’Espectadors del Teatre del Mercat Vell. El mateix divendres 23 d’abril, el Teatre Auditori acollirà la presentació del llibre dels 25 anys de l’entitat. L’acte, que s’iniciarà a les 20.30h, finalitzarà amb el concert “Profundament Jazz” del cantant i compositor Anthus. Tant la presentació com el concert són activitats gratuïtes però cal reservar abans les entrades al telèfon 627 45 46 42.
