Es contracta a deu persones per reforçar la neteja als carrers

Malgrat que la neteja de la via pública depèn de l’empresa concessionària del servei, Urbaser, ja fa uns anys que l’Ajuntament contracta personal per millorar l’estat dels carrers. Es fa a través de plans d’ocupació. Aquest mes de gener arrenca un de nou sota el nom de ‘Ripollet Viu’.
Seran deu persones que treballaran de dilluns a divendres de 13.30 a 20.30h fins el mes de juny. Es vol prioritzar la neteja d’excrements i l’espai que hi ha al voltant de contenidors i papereres. Els operaris també dedicaran temps a netejar el pati i la zona exterior dels centres educatius. I dos dels deu operaris reforçaran la neteja als barris de Tiana i Pont Vell cada tarda.
Aquesta desena de persones contractades s’inclouen dins el projecte ‘Manteniment i sostenibilitat a Ripollet’ dins la convocatòria 2019 del programa Treball i Formació.
D’aquesta manera es busca un doble objectiu de millorar l’estat als carrers i també fomentar l’ocupació donant feina a aturats de llarga durada, dones i perceptores o sol·licitants de la Renda de Garantida.