Reestructuració organitzativa al PAME per millorar la gestió i la comunicació
Amb la intenció de millorar el servei als abonats i entitats, adaptar-se a les noves normatives que afecten la gestió dels equipaments i millorar la comunicació, el PAME ha preparat una reestructuració interna. A partir d’ara s’organitzarà a través de sis àrees: gestió, administració, instal·lacions, activitats, entitats i imatge i comunicació.
Es faran càrrec els propis tècnics del patronat i entre les novetats que suposa aquesta nova organització destaca la intenció de facilitar el compliment de les noves regulacions, com ara els plans d’autoprotecció i augmentar el contacte amb les entitats, amb una relació més directa i continuada. Un altre objectiu és millorar la comunicació i per fer-ho s’apostarà per la web i una major presència a les xarxes socials.Els canvis responen a la voluntat pròpia del patronat d’adaptar-se a la nova realitat, un esforç que també es reflexa en els serveis i activitats que s’ofereixen. Properament es posarà en funcionament un nou sistema de gestió d’usos a través d’una polsera amb xip que permetrà als usuaris, entre d’altres, reservar espais. També s’estrenaran els cursets de natació per a nadons que es faran dissabtes al matí.